صلاحی : روز خبرنگار نماد تلاش و ایثار قاصدان قلم است

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هفدهم مرداد روز خبرنگار، نمادی از تلاش و ایثار قاصدانی است كه صادقانه در فرآیند حساس مقابله با جنگ نرم دشمن به صورت همه جانبه در میدان حضور دارند.
 

صلاحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، افزود: این روز، روز تجلیل از چشمان همیشه بیدار جامعه در برابر ‏امپریالیزم رسانه ای استكبار جهانی است.

وی ادامه داد: بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خبرنگارانی است كه با نشر و پردازش ‏صحیح اطلاعات، همدوش با نیروهای مسلح در تمامی جبهه های جنگ سخت و نرم از آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دفاع می كنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: رسانه ها در جمهوری اسلامی به بركت خون شهدای خبرنگار در چارجوب رسالت حرفه ای خود با صاحبان زر و زور هیچ گونه سازشی ندارند.

وی اضافه كرد: این روز بزرگ، فرصتی برای ارج نهادن به تلاش های بی وقفه انسان هایی آزاد و حق جو است كه تمامی هم و غم خود را در انتقال آگاهی و اطلاع رسانی به عموم مردم قرار داده اند.

صلاحی اظهار كرد: خبرنگاران مسوولیت های بزرگ، حساس و تعیین كننده ای در قبال ملت، كیان اسلامی، دین مبین اسلام و خون مطهر شهدا بر عهده دارند.

وی گفت: حفظ اسرار و امانت داری از سایر مسوولیت های مهم حرفه خبرنگاری است و این قشر باید آنگونه كه در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدا و جامعه است عمل كنند./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:55 | نویسنده : میثم اله وردی |